Klikk på overskriftene for å åpne tema...

    1. På angitt klokkeslett skal vi være spilleklare – møt derfor 10-15 minutter før.
    2. Er det noe du ikke kan være med på, meld fra med en gang til David (901 83 387).
    3. Hold dere orientert på her VUSO’s Facebooksider og hjemmesider.

    OBS: HUSK INNESKO ELLER SOKKER PÅ ØVELSENE PÅ STEINERSKOLEN

  • På vanlige øvelser er det spisepause ved ett – halv to tiden, men snakk med David på forhånd. Følg instrukser i matlisten nedenfor. Dersom du ikke kan den dagen du er satt opp, bytt internt og gi beskjed til Kristine Halle Mortensen: 90074318

    Vår 2018
     
    6. januar
    Krüger (907 60 769 / 465 45 005)
    Storm-Syslak (928 28 705)
     
    7. januar
    Khoury (409 99 729 / 455 34 155)
    Grande (915 36 710 / 976 75 920)
     
    10. februar
    Kierulf (411 44 844 / 913 21 684)
    Lillemæhlum (928 88 842 / 936 90 426)
     
    11. februar
    Aasen
    Lauvålien
     
    15. april
    Dehli (993 03 178 / 950 82 804)
    Collin (988 74 839 / 913 28 430) 
     
    29. april
    Bårnes (478 43 618 / 952 81 991)
    Gjone (990 04 606 / 930 88 298)
     
    10. juni
    Handeland (926 14 402 / 481 38 808)
    Wetlesen (466 34 439 / 920 63 673)

    Matliste/kjøkkentjeneste /handleliste for VUSO-matpause

    NB! Matansvarlige legges også inn i aktivitetsoversikten. Dato kan byttes mellom foreldre, men man er selv ansvarlig for å finne erstattere om man ikke har mulighet.

    Er du alene bør du begynne kl. 12.30. Pausen starter kl. 13.30.

    Forslag til handleliste:

    • 3 stk. oppskåret brød (ev. rundstykker til 20-25)
    • Kjøttpålegg, 3 pk. skinke a 100 g, 2 pk. salami a 100 g,
    • 1 gulost stor (eller 3 pk ferdig skivet gulost, 300 g pr. pk)
    • 1 glass syltetøy (ca. 600 g)
    • Paprika/agurk el.l.
    • 1 pakke smør (fordel evt i skåler når dere dekker på)
    • Drikke: 3 x 10 pk. kakaopulver «Rett i koppen», 1 flaske saft

    Kok vann til kakao og hell i termoser (termoser må medbringes) eller bruk kjele fra kjøkkenet.

    Ta gjerne med: Vaskeklut, tørkepapir, øse, ostehøvler.

    Vasking:
    Sett alt brukt utstyr i oppvaskmaskinen og start denne.

    Vask kjeler som er brukt og tørk av bord og benker og pass på at det ser like fint ut som da vi kom. 

    Betaling:
    Den som har hatt ansvar for innkjøp, leverer/sender kvitteringer til kasserer
    Linda Lauvålien, Kongens gate 15, 3211 Sandefjord. Oppgi kontonummer for refusjon. Orkesteret dekker utgifter inntil kr 700,00.

    Lykke til!